Stage in Nepal - Reisverslagen van Jamie Hulzebos - WaarBenJij.nu Stage in Nepal - Reisverslagen van Jamie Hulzebos - WaarBenJij.nu
Stage in Nepal

Mijn eerste reis buiten Europa, met als bestemming Nepal. Samen met Sanne ga ik zes weken stage lopen in 2 verschillende ziekenhuizen, en daar plakken we nog een week vakantie achteraan.

Onze bestemmingen: Kathmandu, Chitwan en Pokhara.

Recente Reisverslagen:

16 Oktober 2016

Eerste dagen in Nepal
Jamie

Hallo! Mijn naam is Jamie Hulzebos, vierdejaars geneeskunde studente aan de RU Nijmegen. Momenteel zit ik in mijn wachttijd tot de coschappen, het perfecte moment om op reis te gaan. Aanstaande maanden ga ik voor het eerst een reis maken buiten Europa. Ik ben benieuwd!

Actief sinds 10 Okt. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1012

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2016 - 01 December 2016

Stage in Nepal

Landen bezocht: